wtorek, 9 października 2012

1 rozdział .

  Wchodząc do łazienki zdecydowałam, że zamiast myć się pod prysznicem jak codziennie wezmę gorącą kąpiel. Po zapaleniu świec , wlaniu płynów do kąpieli i zgaszeniu weszłam do wanny.
-O tak ! tego mi trzeba było . - pomyślałam- już nie mogę się doczekać jutrzejszego spotkania ! Nareszcie poznam The Wanted ! Jakie to ekscytujące . Cieszę się że Kristin z nimi pracuje i zaprosiła mnie na lunch w ich towarzystwie . Tylko , żebym z tego podniecenia nie zrobiła z siebie idiotki .
Postanowiłam że poszukam w internecie więcej informacji o nich .
  Nazajutrz kiedy budzik w telefonie zadzwonił , zarwałam się z łóżka i pobiegłam do łazienki. Chociaż była dopiero 10:00 a spotkanie miało się zacząć o 14:00 i tak nie mogłabym już dłużej spać .
  Po wyjściu z pod prysznica i pomalowaniu się otworzyłam swoją szafę przepełnioną markowymi ciuchami . Popatrzyłam trochę i jak zwykle krzyknęłam "Nie mam się w co ubrać ! " ,po czym złapałam iphona i zadzwoniłam do przyjaciółki , by ta pomogła mi się przygotować . Kristin zjawiła się błyskawicznie . Razem zdecydowałyśmy , że najlepiej będzie ubrać sie na luzie. Kiedy byłam już gotowa zobaczyłam , że jest już 13 (!!!) a przecież musze jeszcze tam dojechać . Kristin powiedziała że spotkamy się na miejscu a ja wyszła na przystanek .

1 komentarz:

  1. Ciekawy, czekam na więcej.!^^
    Zapraszam do mnie:
    http://nazawszestoryoftw.blogspot.com/
    http://opowiadanietw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń